Wyprawa rowerowa to kwintesencja podróży. Każdy kilometr drogi ma swój kolor, zapach i ciężar, który przyjemnie odkłada się w łydkach. Każdy pozostawia po sobie niezatarty ślad. Takich kilometów przejechaliśmy tysiące. Z każdym zdobywaliśmy nowe doświadczenie. Zwiedzaliśmy nowe kraje, poznawaliśmy ciekawych ludzi, odkrywaliśmy piękno przyrody.

W Kole Roweru chcielibyśmy się tym wszystkim podzielić. Chcemy aby znalazło się tu wszystko, co związane jest z podróżowaniem na rowerze: od technicznych instrukcji, jak naprawić usterkę, po fotograficzne impresje z naszych wypraw.

Pod koniec września znów zawitaliśmy w Rumunii, bo jesień najpiękniejsza jest górach. Tym razem wybraliśmy rejon gór Apuseni zwanych też Góry Zachodniorumuńskie. Pierwszego dnia zdobyliśmy ich najwyższy szczyt Cucurbata Mare.

2018-05-17  |  Piotr Piłaciński  |  komentarzy: 0

Częstym motywem rowerowych wycieczek jest "Dookoła". Korzystając z tego, postanowiłem wybrać się na wycieczkę dookoła Wisły, a w zasadzie tej jej części która na większości opisywanego odcinka jest Jeziorem Włocławskim.

2017-07-31  |  Piotr Piłaciński  |  komentarzy: 0

Oto klasyczne rowerowe kino drogi w przepięknych rumuńskich krajobrazach. Zapraszam!

2017-07-23  |  Piotr Piłaciński

W roku 2017 majówkowy kalendarz ułożył się wręcz idealnie i postanowiliśmy pojechać na cały tydzień do Rumunii. Wybór padł na mało znane okolice miasta Deva w tym góry Munții Metalifieri (Rudawy Siedmiogrodzkie) dające dobrą sieć wolnych od ruchu samochodowego dróg, wiodących przez niezbyt wysokie przełęcze.

2017-05-12  |  Piotr Piłaciński  |  komentarzy: 0

Regularne cięcia połączeń PKP powodują, że coraz trudniej jest zaplanować fajny wyjazd którego trasa nie byłaby zamkniętą pętlą. Na szczęście znalazł się pociąg Ostrołęka-Wyszków pasujący do naszej wycieczki.

2016-05-18  |  Marek Feszczuk  |  komentarzy: 0

Żeby zrobić fajną wycieczkę potrzebna jest jakaś myśl przewodnia. Oczywiście nie jest to warunek konieczny, ale dobra myśl przewodnia w organizacji wycieczki bardzo pomaga. Gdybyśmy na przykład ta wycieczkę nazwali 'Łąki nad Pilicą' z pewnością nie byłaby ona tak ciekawa. Z pewnością też jej przebieg jak i czas trwania byłby zupełnie inny...

2016-05-12  |  Piotr Piłaciński  |  komentarzy: 0

polecamy artykuly
 myśl dnia

Prawdziwą wartość akcji stanowi doprowadzenie jej do koñca.